30.07.2018

Dragi clienti,

Echipa Vital Vet – Lavinia, Daiana, Aliz si Viana – ne gandim de mult timp cum sa gestionam problema crescanda a cabinetului si cum sa discutam cu dumneavoastra pentru a ne intelege. In momentul in care am decis sa alegem solutia aceasta am stiut ca multi ne vor judeca, unii poate ne vor intelege si ca majoritatea clientilor vor fi nemultumiti.

La nivel de servicii medicale ne dorim sa facem tot posibilul sa oferim servicii de calitate, sa fim alaturi de dumneavoastra si de animalutele familiilor dumneavoastra pas cu pas. Nu dorim, chiar refuzam sa facem lucrurile de mantuiala, sa ne folosim de un antibiotic sau altul fara un diagnostic ca “merge’ si asa si poate trece!”. Filozofia noastra este sa tratam cat mai mult cauza problemelor si nu efectele acesteia, iar acest lucru presupune timp, energie, analize si o relatie de comunicare cel putin buna cu clientii nostri.

In luna noiembrie am schimbat locatia – am plecat din spatial mai mic de pe strada Primariei si ne-am mutat in actualul spatiu de pe strada Shakespeare, iar de atunci am insistat si i-am spus fiecarui client ca are nevoie de programare pentru orice manopera. Multi s-au suparat pe noi, am dorit ca toata lumea sa fie fericita si am incercat sa ne “miscam mai repede” in speranta de a multumi pe toata lumea.

O consultatie dermatologica dureaza o ora, o ora si jumatate; prima deparazitare a unui pui dureaza 5 minute, dar ajunge sa fie o consultatie de 30 – 40 de minute deoarece mereu apar intrebari, lucruri pe care proprietarul nu le stie, discutii despre alimentatie, igiena animalului si alte intrebari pe care le are proprietarul care doreste tot ceea ce este mai bun pentru noul membru al familiei sale; 90% din programarile pentru “vaccin anual” descoperim ca nu sunt doar vaccinul ci vin la pachet cu alte probleme despre care nu ne-ati spus nimic la telefon, cele 15 minute nu mai sunt 15 minute ci o jumate de ora, uneori chiar mai mult.

De 8 luni insistam extrem de mult ca fiecare pacient sa isi faca programare deoarece efectuam interventii chirurgicale, avem tratamente in curs si patologii care necesita timp si munca pentru a fi diagnosticate.

Multi ne veti reprosa ca raspundem greu la telefon – raspundem greu la telefon din doua motive:

  1. Suntem suprasolicitati si efectiv nu avem timpul necesar sa raspundem la telefon, din acest motiv suntem de azi in cautarea unui nou membru al echipei – o persoana dedicata strict receptiei care va prelua apelurile telefonice si va efectua doar programari.

  2. Exista multi proprietari care considera numerele de telefon al persoanelor din echipa un mijloc de a contacta rapid si comod pe cineva din echipa pentru consultatii la telefon sau povesti referitoare la ceva care “pare ciudat” la animalutul lor.

Lucrul acesta nu se intampla doar in timpul programului, de luni pana vineri de la 10 la 19 si sambata de la 10 la 14, acest lucru se intampla 24/24, zilnic, de luni pana duminica, in fiecare luna a anului. Stim ca majoritatea proprietarilor de animale sunt nemultumiti de faptul ca medicii veterinari nu le raspund la telefon atunci cand au o urgenta, dar v-ati intrebat vreodata cate dintre apelurile pe care le primim sunt urgente?

O urgenta medicala este o situatie care pune viata animalului in pericol, care necesita interventie medicala imediata, nu intra in categoria urgentelor faptul ca burtica cainelui este mai rosie sau are o urticaria, faptul ca pisica nu mai toarce cand o mangaiati in spatele urechii sau ca v-ati gandit duminica seara la ora 20 ca nu mai aveti suficienta mancare pentru catel pentru acea seara.

Am ajuns in situatia in care telefoanele noastre sunt asaltate – apeluri telefonice, SMSuri, mesaje pe Facebook sau Whatsapp, pentru diverse probleme care nu sunt urgente si care pot fi rezolvate in timpul programului de lucru. Ne dorim sa fim alaturi de dumneavoastra, dar suntem si noi oameni si incercam sa avem si o minima parte de viata personala (care per ansamblu se traduce prin incercam sa dormim si sa ne odihnim dupa o zi sau o saptamana lunga), iar acest lucru este imposibil atunci cand primim mesaj dupa mesaj, apel dupa apel, pentru diverse probleme care nu sunt urgente medicale.

Nu cerem mai mult decat sa ne respectati ca oameni si sa respectati faptul ca avem si noi nevoie sa ne revenim dupa o zi lunga la lucru si sa ne respectati programul de lucru.

Cabinetul este deschis de la 10 pana la 19, nu veniti sa cumparati mancare la 19:30 pentru ca oricum mai este cineva la cabinet la ora respectiva. Cel mai adesea suntem acolo inca la ora aceea pentru ca nu avem niciun respect fata de nevoile noastre primare, fata de faptul ca nu am mancat in ziua respectiva sau ca nu am apucat sa stam jos deoarece incercam sa rezolvam diverse probleme medicale. Suntem acolo sa ajutam un catel sau o pisica care este cu adevarat bolnava- a servi mancare este ultimul lucru de care mai avem nevoie la acel moment.

Legenda spune ca programul nostru de sambata este pana la ora 14, pentru noi este un mit, o legenda deoarece in ultimele doua luni nimeni nu a reusit sa plece sambata de la lucru inainte de ora 16, iar din cauza programului de lucru avem vecini care ne-au atras atentia ca noaptea si-ar dori sa doarma si nu pe sunetul masinii noastre de spalat haine sau a aspiratorului. Ne-am certu scuze si am explicat ca fizic nu reusim sa facem treburi casnice altadata si-am promis ca vom incerca sa nu ii mai deranjam.

Am incercat in repetate randuri sa subliniem ca sunt necesare programarile, ca sambata este o zi dedicata tratamentelor in curs, iar toate acestea au fost degeaba – uneori simtim ca nu ne-a ascultat nimeni. Suntem extrem de obosite si simtim ca acest lucru se rasfrange asupra calitatii actului medical, acesta este singurul motiv pentru care am luat anumite decizii – nu vrem, chiar refuzam ca actul medical pe care il prestam sa aiba de suferit din diverse motive; dorim sa minimizam posibilele greseli de orice natura cauzate de oboseala.

Echipa noastra are nevoie ca lucrurile sa intre intr-o oarecare normalitate, astfel am decis ca de la 01.august.2018 sa se aplice urmatoarele:

  • Pretul consultatiei generale pentru clientii programati este de 30 lei, iar pretul consultatiei pentru clientii neprogramati este de 80 lei, iar pretul consultatiei de urgenta este de 60 lei (prin urgenta a se intelege situatii care pun viata animalului in pericol!!, ex - animal lovit de masina, ingestie de otravuri, etc)

  • Prioritatea se acorda urgentelor, clientilor programati, iar clientii neprogramati vor fi preluati atunci cand exista un loc liber intre programari, fara a afecta programarile!

  • Pe toata durata lunii august nu se vor efectua urgente de nicio natura inafara programului, respective nu vom mai raspunde la telefon inafara intervalului 10 – 19. Este perioada concediilor, suntem permanent in minus cu un om si consideram ca nu suntem capabili sa asiguram un act medical de calitate in conditiile in care nu renuntam la acest aspect o perioada.

  • Nu vom mai prelua cazuri, respectiv nu vom mai servi niciun produs (deparazitare, mancare, etc) inainte de ora 10 sau dupa ora 19, chiar daca “oricum este cineva la clinica si dupa ora 19”.

  • Sambata nu se va mai prelua niciun caz neprogramat. Sambata au prioritate tratamentele in curs (necesita programare!) si programarile.

  • Taxa de urgenta pentru clientii neprogramati sambata este de 120 lei.

Speram ca lumea sa inteleaga faptul ca nu este vorba de faptul ca suntem “avizi de bani” sau ca “ne intereseaza numai banii” – este vorba de faptul ca nu mai facem fata situatiei si nu am reusit sa gasim nicio alta solutie care sa limiteze amploarea situatiei.

Ne cerem scuze pentru orice inconveniente cauzate si daca v-am suparat in vreun fel cu ceea ce am spus aici.

Cu drag,

Echipa Vital Vet

URMĂRIȚI-NE

ADRESĂ
Str. William Shakespeare, nr. 11/b
Oradea, Bihor

CONTACT
Email: office@vitalvet.ro
Telefon: 0359 179 912
Urgențe: 0723.163.071

ORAR

  • Luni - Vineri: 10:00 - 19:00
  • Sâmbătă: 11:00 - 14:00